Головна  →  Адміністрація  →  Керівництво  →  Керівник апарату

                            Керівник апарату         

Оболонської районної в місті Києві державної адмiнiстрацiї

Пашко Ірина Станіславівна

 

Адреса: 04205, м. Київ, вул. Тимошенка, 16, каб. 421               

Телефон: 426-40-70

 

Розклад роботи:

понеділок-четвер - 09:00-18:00;

п`ятниця - 09:00-16:45;

перерва - 13:00 - 13:45

 

 

День, час та місце особистого прийому громадян:

ІІ - ІV четвер місяця  10:00 - 12:00 - зал прийому громадян вул. М. Тимошенка, 16, каб. №110 (інформація щодо організації проведення за тел. 418-63-63)

 День, час та місце виїзного прийому громадян: 

ІІІ четвер місяця 10.00 - 12.00 (інформація щодо організації проведення за тел. 418-63-63)

  День та час проведення прямих («гарячих») телефонних ліній:

І четвер місяця 11.00-12.00 418-63-63

 

В межах визначених повноважень спрямовує, координує та контролює діяльність структурних підрозділів безпосереднього підпорядкування:

- відділу управління персоналом;

- відділу організації діловодства, контролю та забезпечення доступу до публічної інформації;

- організаційного відділу;

- відділу роботи із зверненнями громадян;

- відділу адміністративно-господарського забезпечення;

- відділу інформаційних технологій та забезпечення захисту інформації;

- відділу ведення Державного реєстру виборців;

- відділу з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю;

- архівного сектору;

- відділу (Центру) надання адміністративних послуг;

- відділ обліку та розподілу житлової площі;

- відділу з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;

- відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.

Контролює та координує діяльність таких підрозділів Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (в частині власних посадових повноважень):

- юридичного відділу (з організаційних та кадрових питань);

- головного спеціаліста з питань внутрішнього фінансового контролю та аудиту (з організаційних та кадрових питань);

- відділу організаційно-аналітичного забезпечення роботи голови;

- відділу бухгалтерського обліку та звітності;

- головного спеціаліста з питань охорони праці;

- головного спеціаліста з питань взаємодії з правоохоронними органами, запобігання та виявлення корупції.

У межах своїх повноважень забезпечує координацію взаємовідносин та контроль діяльності:

- громадської ради при Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації;

- координаційної ради волонтерів при Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації.

Здійснює керівництво:

- експертною комісією для попередньої експертизи цінності документів;

- експертною комісією попереднього розгляду документів «Для службового користування»;

- комісією для проведення експертних випробувань комплексної системи захисту інформації автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи «Державний реєстр виборців» та доступу до приміщення відділу ведення Державного реєстру виборців Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації;

- тендерним комітетом Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації на підставі відповідного розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації;

- наглядовою радою у сфері розподілу соціального житла при Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації;

- громадською комісією з житлових питань при Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації;

- оцінною комісією для визначення права громадян взяття на соціальний квартирний облік та перебування на обліку;

- комісією із соціального страхування в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації;

- робочою групою для обробки картотек з питань реєстрації фізичних осіб і наповнення Реєстру територіальної громади міста Києва;

- робочою групою для приведення розпоряджень, інших документів Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації у відповідність до положень Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань проходження державної служби»;

- комісією по обстеженню та категоріюванню режимних приміщень та об’єктів інформаційної діяльності;

- іншими консультативно-дорадчими органами (комісіями, робочими групами тощо), утвореними в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації згідно з розподілом обов’язків. 

Розпорядження від 23.01.2018 № 28 «Про тимчасовий розподіл обов’язків між головою, першим заступником голови, заступником голови та керівником апарату Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації» (опубліковано 25.01.2018)

Версiя для друку

 

Я Ð?Ð?Ю Ð?РÐ?Ð?Ð?!