Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Управління праці та соціального захисту населення

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації

 

Начальник управління

Клебанова Олена Борисівна

467-80-91 

каб. 210

День та години прийому

Четвер 

09:00-13:00 

В.о. заступника начальника управління- начальник відділу соціального захисту внутрішньо переміщених осіб

Салата Ольга Василівна

489-91-73 

каб.214

День та години прийому

Понеділок, четвер

 

 

П’ятниця

Парні числа

09:00-18:00

(обідня перерва з 1300-1345)

14:00-18:00

09:00-13:00

Заступник начальника управління-начальник відділу контролю за призначенням субсидій на житлово-комунальні послуги 

Карпенко Вікторія Володимирівна

426-14-58

каб.213

День та години прийому

Вівторок

Середа -п’ятниця

 


Не парні числа

14:00-18:00

09:00-18:00

(обідня перерва з 1300-1345)

09:00-13:00

Адреса: вул. Озерна, 18-А 

 Електронна  адреса:  37445416@mail.gov.ua

 

Прийом юриста Центру правової допомоги киянам (безкоштовно)

 вт-чт з 09:00 до 13:00, каб. 104 

Графік прийому громадян спеціалістами усіх відділів управління праці та соціального захисту населення Оболонської районної в місті Києві  державної адміністрації

 

Дні прийому

Години прийому

Місце прийому

Понеділок, середа

09:00-18:00

(обідня перерва з ІЗ00-ІЗ45)

у відділах

Вівторок, четвер

14:00-18:00

у відділах

П’ятниця

09:00-13:00

у відділах

 

Конкурс  проектів  громадських організацій

для надання фінансової підтримки з бюджету міста Києва  у 2018 році

 

Інформація

Структурні підрозділи управління

 Відділ управління персоналом

тел. 426-20-95, каб.212

Начальник відділу - Музиченко Тамара Іванівна

Основні функції:

- забезпечення здійснення керівником державної служби своїх повноважень з питань управління персоналом;

- організація роботи щодо розробки структури управління;

- підготовка та участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин;

- добір персоналу Управління;

- організація роботи щодо розробки положень про структурні підрозділи Управління та посадових інструкцій;

- формування тарифікаційного списку працівників Управління;

- здійснення заходів щодо організації проведення конкурсного відбору;

- організація проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», формування довідки про її результати;

- організація проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в державному органі;

- здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;

- документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення;

- забезпечення планування службової кар’єри, планомірне заміщення посад управління підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності;

- планування професійного навчання державних службовців Управління;

- контроль за встановленням надбавок за вислугу років;

- забезпечення обліку і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників Управління;

- забезпечення організаційних заходів щодо своєчасного подання державними службовцями відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік;

- здійснення обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в Управлінні;

- розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань управління персоналом;

- здійснення заходів щодо організації процесу оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Управління;

- здійснення аналізу кількісного та якісного складу державних службовців та формування статистичної звітності з кадрових питань;

- проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу.

Відділ прийому громадян з  призначення  державних допомог за єдиною заявою та компенсацій

тел. 489-91-74, каб.109                                   

Начальник відділу -  Рачінська Світлана Сергіївна

Основні функції:

- здійснення прийому громадян з питань надання державної допомоги   сім’ям з дітьми; державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям; державної соціальної допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам; державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам; щомісячної компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги; щомісячної компенсації непрацюючій працездатній особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або престарілим, який досяг 80-річного віку; щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним; державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ям за принципом «гроші ходять за дитиною; тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме та інших видів державних допомог;

- видача посвідчення одержувачам державних допомог згідно Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” та Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам”. 

 

Сектор одноразових грошових допомог

тел. 467-30-91, каб.108

Завідувач сектору - Казімірова Надія Михайлівна 

Основні функції:

- прийом громадян з питань надання одноразової грошової допомоги та інших питань;

- здійснення прийому та оформлення справ з інших міст (районів), які надходять до управління, відправляє особові справи отримувачів допомог в інші міста (райони) у разі зміни місця проживання за запитами управлінь праці та соціального захисту населення.

 

Відділ прийняття рішення  з призначення державних допомог за єдиною заявою та компенсацій

тел. 489-91-74, каб.107                                   

Начальник відділу – Приймак Тетяна Олександрівна

Основні функції:

- здійснення призначення (перерахунку) допомог та компенсацій:

● державних допомог сім’ям з дітьми:

● державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

● державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам;

● державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам.

● щомісячної компенсації непрацюючій працездатній особі, яка здійснює догляд за інвалідом I групи або престарілим, який досяг 80-річного віку;

● щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;

● державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ям за принципом “гроші ходять за дитиною”;

● тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;

● компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги;

- видача в межах своєї компетенції, довідок про отримання (неотримання) допомоги, передбачених законодавством.

  

 Відділ забезпечення санаторно-курортними путівками пільгових категорій населення

 тел. 489-93-56, 489-93-64,  каб.102

 Начальник відділу – Басовська Оксана Анатоліївна

 Основні функції:

 - організація санаторно-курортного лікування та забезпечення санаторно-курортними путівками пільгових категорій населення: ветеранів війни (учасники бойових дій, інваліди війни, учасники війни), ветеранів праці, осіб, яким встановлено статус члена сім’ї загиблого, інвалідів усіх категорій та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (громадяни, віднесені до категорії 1, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи  та діти з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою);

 - призначення виплати деяким категоріям громадян грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування;

 - організація роботи з питань, пов’язаних із встановленням статусу особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи та видачі відповідних посвідчень;

 - призначення компенсацій та допомог певних видів особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, передбачених Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

 - надання довідок про призначені компенсації та допомоги передбачених Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- ведення роз’яснювальної роботи серед громадян, громадських організацій, підприємств та установ щодо порядку застосування нормативно- правових актів  із питань, що належать до компетенції відділу.

 

Відділ державних соціальних інспекторів

тел. 426-14-57, каб.209

Начальник відділу – Зайчук Юлія Леонтіївна

Основні функції:

- перевіряє достовірність та повноту інформації про доходи і майновий стан осіб, які входять до складу сім’ї, що звертається за призначенням державної соціальної допомоги;

- складає акти за підсумками перевірки з висновками, щодо правильності призначення державної допомоги;

- проводить вибіркові перевірки особових справ одержувачів державної соціальної допомоги за рішенням начальника управління праці та соціального захисту населення або його заступника;

- проводить аналіз причин порушення законодавства з питань надання державної соціальної допомоги.

- готує пропозиції щодо припинення надання державної соціальної допомоги, позбавлення права на продовження строку її надання, зменшення розміру допомоги у випадках, передбачених законодавством;

- надає у разі потреби фізичним особам консультації  з питань призначення державної соціальної допомоги..

  

Відділ звернень громадян та організаційної роботи

тел. 467-82-56, каб.206

Начальник відділу – Курбакова Тетяна Миколаївна

Основні функції:

- здійснення прийому, первинне опрацювання, попередній розгляд, реєстрацію, облік, зберігання документів, а також звернень, запитів на інформацію;

- подання документів, звернень громадян, запитів на інформацію на резолюцію начальнику управління, заступникам начальника управління;

- здійснення копіювально-розмножувальних робіт;

- передача документів, звернень, запитів на інформацію відповідальним виконавцям;

- робота з документами, введення, обробка документів, листів, звернень в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» через систему АСКОД;

- контроль за строками виконання документів, звернень, запитів на інформації.

 

Відділ з питань праці та юридичного забезпечення діяльності управління

тел. 426-14-60, каб.127                                                         

Начальник відділу - Гнип Олена Миколаївна

Основні функції:

- вивчає стан дотримання законодавства про працю, зокрема про оплату та нормування праці, зайнятість населення, охорону праці, дотримання соціально-трудових гарантій та ін. шляхом здійснення моніторингу, надіслання запитів, на підставі статистичних даних, інформації органів державної влади та ін.;

- здійснює контроль за охороною праці, забезпеченням соціального захисту працівників підприємств, установ та організацій усіх форм власності, у тому числі зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці, за якістю проведення атестації робочих місць щодо їх відповідності нормативно-правовим актам про охорону праці, за наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в шкідливих умовах;

- інформує правоохоронні та контролюючі органи про виявлені порушення законодавства про працю, зокрема про оплату та нормування праці, зайнятість населення, охорону праці, дотримання соціально-трудових гарантій та ін.;

- надає підприємствам, організаціям та установам району організаційно-методичну допомогу та рекомендації з питань застосування законодавства про працю, зокрема про оплату та нормування праці, зайнятість населення, охорону праці, дотримання соціально-трудових гарантій та ін.;

- проводить повідомну реєстрацію, облік та зберігання колективних договорів й доповнень до них;

- розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій Оболонського району з питань, що належать до компетенції відділу;

- готує звіти та оперативну інформацію щодо стану заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах, установах та організаціях району, нормування праці на підприємствах та організаціях району, атестації робочих місць за умовами праці, повідомної реєстрації колективних договорів, професійного навчання кадрів на виробництві та ін.;

- забезпечує діяльності консультативно-дорадчих органів, що створені та функціонують з питань додержання підприємствами, організаціями та установами району законодавства про працю, зокрема про оплату та нормування праці, зайнятість населення, охорону праці, дотримання соціально-трудових гарантій, а також щодо права громадян направлення та проходження альтернативної служби та ін.;

- бере участь у соціальному діалозі, веденні колективних переговорів, укладенні територіальних угод, здійсненні контролю за їх виконанням, вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів) щодо підприємств, установ та організацій, розташованих на відповідній території; повідомна реєстрація в установленому порядку колективних договорів і територіальних угод відповідного рівня;

- сприяє працевлаштуванню, професійно-технічному навчанню та перекваліфікації інвалідів через районну службу зайнятості;

- розглядає та надає відповіді з питань, що належать до компетенції відділу на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, депутатські звернення, адвокатські запити та ін.;

- проводить роз’яснювальну та консультаційну роботу з питань, що належить до компетенції відділу;

- інформує громадськість з питань, що належать до компетенції відділу через засоби масової інформації;

 - координація роботи служб охорони праці підприємств та здійснення методичне керівництво цими службами;

- сприяння органам місцевого самоврядування та суб’єктам господарюванням у вирішенні питань з охорони праці;

- ведення оперативного обліку нещасних випадків, які підлягають спеціальному розслідуванню, здійснення аналізу обставин і причин настання нещасних випадків;

- участь у розслідуванні групових і смертельних нещасних випадків, коли це передбачено Порядком проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року №1232;

- розгляд за дорученням керівництва листів, заяв та скарг громадян, підприємств, установ, організацій;

- здійснення через офіційний веб-сайт  райдержадміністрації щоквартального інформування   населення про стан та причини травматизму в районі;

- участь у наданні рекомендацій до розділу «Охорона праці» при повідомній реєстрації колективних договорів та угод;

- внесення на розгляд керівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації пропозиції щодо вдосконалення роботи з питань охорони праці;

- здійснення інших функцій, необхідних для виконання покладених на сектор завдань.

   

Відділ прийому громадян з призначення субсидій на житлово-комунальні послуги

тел. 467–98–70, каб.136

Начальник відділу – Кащук Оксана Миколаївна

Основні функції:

- приймає від громадян документи для призначення житлових субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг;

- опрацьовує дані документи та видає повідомлення про прийняте по них рішення;

- зберігає прийняті особові справи;

- готує запити у відповідні установи для витребування необхідних документів;

- розглядає і надає письмові відповіді на звернення громадян;

- забезпечує доступ до публічної інформації;

- проводить роботу з питання підвищення кваліфікації спеціалістів по прийому справ;

- готує щотижневі, квартальні, річні звіти.

 

Відділ призначення субсидій на житлово–комунальні послуги

тел. 467-98-70, каб.141

Начальник відділу – Варчак Вікторія Григорівна

Основні функції: 

- нараховуєжитлові субсидії в автоматичному режимі програмного комплексу "Житлові субсидії";

- виконує перерахунки субсидій при зміні цін і тарифів на житлово-комунальні послуги, при встановленні нового розміру витрат громадян на оплату житлово-комунальних послуг;

- готує інформацію та відомості про призначені субсидії громадянам і передає їх ГІОЦ Київської міської державної адміністрації;

- веде роз'яснювальну роботу з організаціями – надавачами послуг, в межах своєї компетенції, щодо застосування певних законодавчих актів, або змін в законодавстві;

- розглядає і надає письмові відповіді на звернення громадян;

- надає звіти та інформацію за своїм напрямком роботи до вищестоящих організацій;

- сприяє доступ до публічної інформації;

- організовує і проводить консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.

 

Сектор інспекції та контролю за призначенням субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги

 тел. 467-80-42, каб.234

 завідувач сектору – Нестеренко Ганна Іванівна

 Основні функції:

 - готує та надає запити у встановленому порядку щодо відомостей доходів громадян відповідним підприємствам, установам та організаціям;

 - проводить перевірки довідок про доходи на підприємствах, установах, організаціях, які надавались заявникам для оформлення субсидій;

 - зупиняє надання субсидій при виявленні порушень;

 - готує  та  проводить  розрахунок сум надміру виплачених коштів в разі подання  заявниками  недостовірної  інформації при оформленні субсидій;

 - готує та надсилає  повідомлення  громадянам,  керівникам   установ, підприємств, організацій  щодо повернення переплачених коштів, в зв'язку з  наданням недостовірної інформації;

 - готує щотижневі, місячні, квартальні, піврічні, річні звіти.

 

Відділ персоніфікованого обліку пільг

тел. 468-99–81, каб.233

в.о начальника відділу – Мацьоха Світлана Миколаївна 

Основні функції:

- реєструє та веде облік пільгових категорій населення;

- забезпечує своєчасне наповнення та підтримку в актуальному стані Єдиного державного реєстру пільговиків;

- забезпечує конфіденційність інформації, що стосується пільговиків та членів їх сімей;

- веде роз’яснювальну роботу з організаціями, підприємствами та установами, в межах своєї компетенції, щодо застосування певних законодавчих актів або змін в законодавстві;

- надає звіти та інформацію за своїм напрямком роботи до вищестоящих організацій;

- організовує і проводить консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу.

 

Сектор обслуговування  "Картки Киянина"

тел. 489-93-71, каб.101

Завідувач сектору - Нестеренко Ігор Валентинович.

 Основні функції:

 - здійснює реєстрацію і веде облік мешканців м. Києва, які мають право на отримання «Картки Киянина»;

 - веде роз’яснювальну роботу з громадянами в межах своєї компетенції, щодо застосування певних законодавчих актів або змін в законодавстві;

 - здійснює своєчасне наповнення та підтримку в актуальному стані Єдиного соціального реєстру пільговиків;

 - здійснює конфіденційність інформації, що стосується пільговиків та членів їх сімей;

 - упорядкування надання мешканцям м. Києва соціальних послуг, індивідуального обліку отримання цільової, адресної допомоги та інших соціальних послуг, визначених місцевими органами влади у грошовому або натуральному обчисленні;

 - надає звіти та інформацію за своїм напрямком роботи до вищестоящих організацій;

 - здійснює зберігання особових справ;

 - організовує і проводить консультації, здійснює розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції відділу, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.

 

Відділ розрахунків за надані пільги

тел. 489-91-76 каб.236

Начальник відділу - Ріт Вікторія Миколаївна  

Основні функції:

- здійснює облік та нарахування пільг населенню на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та користування послугами зв’язку;

- здійснює розрахунки  з постачальниками послуг на підставі отриманих від них щомісячних звітів  щодо послуг, наданих отримувачам, які мають право  на відповідні пільги;

- складає, узгоджує з організаціями-надавачами послуг та житлово-експлуатаційними організаціями акти звірок по нарахованих пільгах та стану заборгованості;

- здійснює перевірку  розрахунків щодо надання пільг пільговим категоріям населення від підприємств та  організацій-надавачів послуг;

- проводить прийом та імпорт DBF файлів від організацій-надавачів послуг; 

- забезпечує конфіденційність інформації, що стосується пільговиків та членів їх сімей;

- подає органам Державного казначейства платіжні документи для здійснення відповідних видатків;

- веде роз’яснювальну роботу з організаціями, підприємствами та установами, в межах своєї компетенції, щодо застосування чинних законодавчих актів, або змін в законодавстві;

- надає звіти та інформацію за своїм напрямком роботи до вищестоящих організацій;

- організовує і проводить консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.

  

Сектор соціальної політики (вул. Тимошенка, 16) 

Основні завдання:

Здійснення всього комплексу організаційних заходів по забезпеченню захисту інтересів та прав недієздатних та обмежено дієздатних громадян,що мешкають або перебувають на обліку в органі опіки та піклування Оболонського району міста Києва.

Для врегулювання питань, пов’язаних із захистом інтересів недієздатних та обмежено дієздатних осіб, створено опікунську раду при Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації.

Голова опікунської ради - Блохов Сергій Володимирович,

заступник голови - Павлова Людмила Львівна,

секретар опікунської ради - Литовченко Наталія Іванівна.

Засідання опікунської ради проводяться не менше одного разу на місяць.

Консультації та рекомендації з питань, що стосуються визнання фізичної особи недієздатною або обмежено дієздатною, встановлення над ними опіки (піклування), звільнення опікуна (піклувальника) від його повноважень, захист майнових, житлових прав та інтересів недієздатних (обмежено дієздатних) осіб, можна отримати:

 вул. Тимошенка, 16, каб. 200, тел. 464-01-21 

Прийом громадян: понеділок: 14:00–16:00; середа: 10:00–12:00.

  

Відділ по роботі з юридичними особами

тел. 489-91-77, каб.126

Начальник відділу – Зарицька Ольга Федорівна

 Основні функції:

- здійснює облік нарахувань та перерахувань коштів по призначених субсидіях;

- складає, узгоджує з організаціями-надавачами послуг та житлово-експлуатаційними організаціями акти звірок по нарахованих субсидіях та стану заборгованості;

- реєструє, веде облік, перевіряє розрахунки по наданню пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи від підприємств та організацій Оболонського району;

- веде прийом звітів про фактичні витрати на виплату компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятим на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, а також працівникам, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом від підприємств та організацій Оболонського району;

- веде роз'яснювальну роботу з організаціями, підприємствами та установами, в межах своєї компетенції, щодо застосування певних законодавчих актів, або змін в законодавстві;

 -розглядає і надає письмові відповіді на звернення юридичних та фізичних осіб;

- подає органам Державного казначейства платіжні документи для здійснення відповідних видатків по перерахуванню коштів по нарахованих субсидіях на утримання житла до житлово-експлуатаційних організацій, відповідних видатків громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідних видатків для здійснення виплати компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу, для здійснення відповідних видатків про фактичні витрати на виплату компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятим на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, а також працівникам, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом;

- надає звіти та інформацію за своїм напрямком роботи до вищестоящих організацій;

- здійснює доступ до публічної інформації;

 -надає консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.

 

Відділ пільг та обслуговування ветеранів війни, праці, інвалідів, учасників АТО

Тел. 467-98-16 каб.104

Начальник відділу – Божко Олександр Васильович

 

Сектор по роботі з учасниками АТО 

 тел. 489-91-75 каб.105

 Завідувач сектору - Щиголь Тетяна Володимирівна 

 Основні функції:

- здійснює облік інвалідів, дітей інвалідів,  інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

- організовує санаторно-курортне лікування ветеранів війни, праці, інвалідів, учасників АТО.

- забезпечує призначення щомісячної адресної матеріальної допомоги киянам – учасникам антитерористичної операції, членам їх сімей та членам сімей загиблих (померлих) киян під час проведення антитерористичної операції для покриття витрат на оплату ними житлово-комунальних послуг;

- призначає грошові компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку  та компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування;

- призначає в установленому порядку компенсаційні виплати інвалідам на бензин, технічне обслуговування, ремонт автомобіля, транспортне обслуговування;

- видає направлення інвалідам на МСЕК для виявлення медичних показань для отримання  автомобілів через органи соціального захисту населення;

- проводить реєстрацію заяв про надання місця для безоплатного зберігання транспортного засобу на автостоянці;

- організовує направлення учасників антитерористичної операції на психологічну реабілітацію;

- працює з Центральним банком даних з проблем інвалідності, базою санаторно-курортних путівок, веденням електронного та карткового обліку учасників антитерористичної операції, належним зберіганням та використанням персональних даних та архівних документів згідно чинного законодавства, в межах компетенції;

- видає «Посвідчення інвалід війни», «Посвідчення учасник війни», «Посвідчення член сім’ї загиблого», «Ветеран праці», та «Посвідчення жертв нацистських переслідувань»; листи талонів на безкоштовний та пільговий проїзд по території України та країнам СНД визначеним законодавством категоріям громадян;

- веде облік та надає допомогу в оформленні документів  у разі потреби влаштування до будинків-інтернатів /пансіонатів/ громадян похилого віку та інвалідів;

- готує щотижневі, щомісячні, квартальні, річні звіти;

- забезпечує діяльність Комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

- приймає участь у виконанні комплексних програм щодо поліпшення становища учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

- здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу, вживає відповідних заходів до усунення причин,  які викликають скарги;

- роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів із питань, що належать до компетенції Відділу.

 

Відділ соцільного захисту внутрішньо переміщених осіб

тел. 426-14-76, каб.207

В.о. заступника начальника управління - начальник відділу - Салата Ольга Василівна

Основні функції:

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

- приймає заяви та видає довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб;

- продовжує строк дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб на наступні  шість місяців, у разі продовження обставин, що визначені в статті 1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»;

-  веде Єдину інформаційну базу  даних про внутрішньо переміщених осіб;

- щодня формує та направляє в електронній формі відповідному територіальному підрозділу ДМС перелік осіб, яким видана довідка;

- приймає від уповноваженого представника сім’ї документи, необхідні для отримання грошової допомоги, реєструє заяву для призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг у Журналі реєстрації заяв для призначення усіх видів соціальної допомоги (каб.104);

- опрацьовує документи та призначає  допомогу;

- здійснює перевірку правильності та повноти прийнятих документів для отримання довідки про взяття на облік та надання грошової допомоги;

- здійснює оформлення особових справ;

- надає консультації стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання грошової допомоги, компенсації під час особистого прийому та по телефону;

- вносить інформацію до Центральної бази інвілідів внутрішньо переміщених осіб;

-  готує щотижневі, квартальні, річні звіти;

- проводить щорічну інвентаризацію особових справ одержувачів допомог;

- вносить пропозиції щодо удосконалення роботи відділу.

 

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

вул. Озерна, 18-а

Директор – Кримова Валентина Василівна

тел. 414-09-41, каб.225

Віділення соціальної допомоги вдома:

Віділення соціальної допомоги вдома №1, вул. Малиновського, 34, 418-65-11

Віділення соціальної допомоги вдома №2, просп. Оболонський, 16-а, 410-65-75

Віділення соціальної допомоги вдома №3, вул. Тимошенка, 2-в, 410-24-03

Віділення соціальної допомоги вдома №4, просп. Оболонський, 28-в, 414-89-80

Віділення соціальної допомоги вдома №5, просп. Оболонський, 28-в, 411-88-68

Віділення соціальної допомоги вдома №6, вул. Попова, 1, 463-92-53

Віділення соціальної допомоги вдома №7 просп. Рокосовського, 3-в, 432-16-27

Працюють медичні кабінети від районного Товариства Червоного Хреста, де громадяни похилого віку отримують послуги медичної сестри. Проводяться зустрічі пенсіонерів, ветеранів війни та праці, інвалідів, на яких вони спілкуються між собою та з керівниками району, влаштовують святкування днів народженя, релігійниз та загальнодержавних свят; працюють гуртки за інтересами; надаються послуги перукаря, виконується дрібний ремонт взуття.

Послугами можуть скористатися одинокі малозабезпечені мешканці району.

      Відділення соціально – побутової адаптації (денне відділення)

Завідувач  відділенням – Собіпан Галина Леонідівна, вул. Озерна 18-а, каб, 130,  428-10-78.

Відділення соціально – побутової адаптації для громадян похилого віку та інвалідів (відділення денного перебування) розраховане на щоденне відвідування громадян пенсійного віку та інвалідів. Відділенням організовується і проводиться комплекс соціально – оздоровчих заходів, соціально – психологічної організації дозвілля.

   Відділення соціально-медичної реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем, розумово відсталих дітей з ураженням центральної нервової системи з порушенням психіки (денне перебування)

Завідувач відділенням – Васильєва Галина Іванівна,  412-01-81.

В відділенні  проводять медичну реабілітацію, педагогічно – виховну роботу, психологічну та логопедичну роботу.

 

 

 

Версiя для друку