Міністерство доходів і зборів України постійно здійснює заходи по оновленню програмного забезпечення та технічних засобів для покращення якості надання послуг платникам та забезпечення надійного та гарантованого прийняття звітності, надісланої засобами електронного зв’язку.

   З метою подальшого розвитку технології подання платниками звітності в електронному вигляді, Міндоходів запроваджено зміни до формату (стандарту) електронного документу звітності платників (наказ від 09.10.2013р. №561).

   Змінено формулювання визначення пакету документів, яке викладено наступним чином.

   "Пакет звітних документів – це певний перелік документів одного типу чи різних типів, що подаються суб’єктом в одному звітному періоді. Пакет повинен містити основний документ звітності та необхідні додатки до нього. Фізично пакетом документів є набір XML-файлів, які називаються згідно з форматом (стандартом) електронної звітності."

   Об'єднання документів в пакет реалізується за допомогою розділу документа – <LINKED_DOCS>. Програмне забезпечення формування податкової звітності повинне використовувати ці елементи для формування пакету.

   Доопрацьоване відповідним чином безкоштовне програмне забезпечення по формуванню та подачі платниками податків податкової звітності, податкових накладних та реєстру податкових накладних в електронному вигляді, версія 1.30.27, розміщено на субсайті ГУ Міндоходів у м. Києві в розділі "Електронна звітність" > "Платникам податків про електронну звітність" > "Програмне забезпечення".

   Нагадуємо, що з 27.11.2013 приймання звітності в електронному вигляді здійснюється тільки за зміненими форматами.

Версiя для друку