Головна  →  Новини  →  31 жовтня 2017

Відбулась чергова апаратна нарада в Оболонській райдержадміністрації

Відбулась чергова апаратна нарада в Оболонській райдержадміністрації

Сьогодні, 31 жовтня 2017 року, під головуванням в.о. голови райдержадміністрації  Романа Лелюка та за участю заступника голови Сергія Блохова, керівника апарату Ірини Пашко, керівників структурних підрозділів Оболонської райдержадміністрації, служб та комунальних підприємств, ОСББ, ЖБК та інших обслуговуючих житловий фонд організацій району відбулась апаратна нарада. 

Під час апаратної наради, відповідно до порядку денного, було розглянуто наступні питання: 

1.  Про стан реалізації повноважень щодо надання адміністративних послуг з оформлення та видачі паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон через Центр надання адміністративних послуг Оболонської райдержадміністрації.

Доповідач: Молибога Руслан Миколайовичначальник відділу (Центру) надання адміністративних послуг.

2. Про хід виконання робіт з благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану Оболонського району в рамках проекту «Чисте місто».

Доповідачі:

Нікитюк Олексій Олександрович – начальник відділу контролю за благоустроєм та збереження природного середовища;

Лошкарьова Олена Василівна – заступник директора КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва;

Ковальчук Марія Олексіївна – директор комунального підприємства по утриманню зелених насаджень;

Шабельніков Валерій Михайлович – заступник начальника КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них» Оболонського району.

3. Інформація: Про новели законодавства.

Доповідач: Палій Євгеній Вікторович – заступник керівника апарату – начальник юридичного відділу.

По завершенню доповіді з другого питання, в.о.голови Роман Лелюк, звертаючись до керівників ЖБК, ОСББ, наголосив на необхідності відпрацювати механізми співпраці з комунальними підприємствами району щодо прибирання балансових територій під час снігопадів, заздалегідь  уклавши відповідні договори на виконання цих робіт. Своєчасне відпрацювання цих питань дозволить виконавцям послуг включити зазначені території до графіку прибирань та скласти маршрути за відповідними адресами, що сприятиме оперативному та якісному виконанню робіт в разі погіршення погодних умов.

Керівники обслуговуючих житловий фонд організацій, в свою чергу, порушили низку проблемних питань району, а саме: обслуговування міжквартальних проїздів, відновлення функціонування зливоприймачів, інформування мешканців щодо робіт з реконструкції скверу тощо.  Стосовно вирішення питань, що в межах компетенції райдержадміністрації, було надано доручення профільним структурним підрозділам.

Коментуючи ситуацію з міжквартальними проїздами, Роман Валерійович поінформував, що на сьогодні це питання активно відпрацьовується на рівні Київської міської держадміністрації, а саме обговорюється питання щодо визначення можливого балансоутримувача, який буде відповідати за утримання міжквартальних проїздів. 

 За результатами проведення наради складено протокол доручень.

Перейти до спискуВерсiя для друку

 

Я Ð?Ð?Ю Ð?РÐ?Ð?Ð?!