Головна  →  Анонси  →  9 листопада 2017

10 листопада відбудеться ІІІ Міжнародний конгрес «Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення»

10 листопада о 10:00 відбудеться ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення». Співорганізатори заходу – Київський університет ім. Б. Грінченка та Інститут спеціальної педагогіки НАПН України.

Місце проведення: вул. Маршала Тимошенка, 13-Б, Київський університет ім. Б. Грінченка, IV поверх.

Акредитація представників ЗМІ обов’язкова, триває до 14:00 9 листопада за тел.: 485-21-34 або на e-mail: [email protected], Тетяна Даценко.

Довідково.

Основна мета Конгресу – обговорення стратегічних питань реформування освіти дітей із особливими потребами, окреслення нових законодавчо-правових орієнтирів, презентація інноваційних освітніх технологій роботи з особливими дітьми в загальноосвітньому просторі в контексті реалізації концепції Нової української школи.

Серед питань, які обговорять на Конгресі, важливим є питання щодо організації і діяльності новостворених інклюзивно-ресурсних центрів. Головна мета таких центрів – забезпечення прав дітей із особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводу.

Майстер-класи, ворк-шопи й тренінги у рамках Конгресу проведуть фахівці, які володіють новітніми технологіями корекційно-розвиткової роботи, зокрема для дітей із аутизмом, синдромом Дауна, сенсорними порушеннями, гіперактивністю.

Імплементація нового Закону України «Про освіту» визначає стратегічні орієнтири реформування державної освітньої системи, серед яких чи не найважливішим є деінституціалізація освіти дітей із особливими потребами та впровадження інклюзивного навчання. Воно трактується як система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

Реформування освіти дітей із особливими потребами в Україні відбувається шляхом об’єднання двох систем: спеціальної освіти та системи так званої «масової освіти». Серед основних викликів упровадження інклюзивного навчання є пошук шляхів і технологій об’єднання цих освітніх систем.

Про присутність на Конгресі заявили понад 400 фахівців освітянської спільноти: управлінці, педагоги, представники інклюзивно-ресурсних центрів, психологи, представники громадських організацій, батьки дітей із особливими потребами.

kievcity.gov.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку