Головна  →  Новини  →  13 лютого 2018

Тиждень початкової школи «Подорожуємо світом!» у НВК №299

У НВК № 299 відбувся традиційний тиждень початкової школи. Гасло цього року «Подорожуємо світом!».

Перша зупинка – Україна - «З Україною в серці» (вчитель Мурадова Н.В.). До цього дня кожен клас підготував свою карту України, виконану з різних матеріалів.

У програмі були: весела гра-вікторина про Україну (запитання про історію, традиції та національні символи України), перегляд відео про Україну «Твоя країна –Україна» (автор Вадим Болдурат), декламування віршів про Україну ( Ганна Чубач «Патріотичні вірші»: «Моя країна - Україна», «Столиця», «Хрещатик»), конкурси «Народ скаже, як зав’яже» (закінчити українські народні прислів’я),   «Що сьогодні на обід ?» (за описом інгредієнтів відгадати українську національну страву), виконання поробки «З Україною в серці» (фігурки дівчинки та хлопчика в синьо-жовтому кольорах з сердечком між ними). Закінчилося свято караоке «Україна - це ти» (Тіни Кароль).

Друга зупинка – Казкова країна – «Казки народів світу» (вчитель Резнікова Т.Б.). Цього дня учні мандрували казковими шляхами. Спочатку діти грали у гру «Чарівна скринька» (вгадати казкового героя за його атрибутами), потім була гра-загадка «Чарівні перевтілення», «Друге ім’я казкового персонажу». До цього дня кожен клас підготував театралізований виступ. Учні 1 класу представили єврейську народну казку «Мудрий хлопчик», 3 класу інсценували казку-п’єсу Лесі Мовчун «Горіхові принцеси» (за мотивами англійської народної казки), та показали лялькову виставу української казки «Колобок» з незвичайним кінцем - їжачок врятував Колобка від хитрої лисички, 4 клас показав уривок з казки братів Грим «Стоптані черевички» та інсценував пісеньку Принцеси з казки братів Грим «Бременські музиканти». Казковий настрій надовго не полишав маленьких артистів та глядачів.

Третя зупинка – Ізраїль – «Вісім воріт Єрусалиму» (вчитель Беренсон Н.Л.). Розпочалося все віртуальною подорожжю Єрусалимом. А далі була демонстрація карти та презентація «Ворота Єрусалиму», виконання завдань, які містять кожні ворота: Левові ворота - зібрати пазли «Символи Ізраїлю», Ворота милосердя - вікторина «Вірю - не вірю», Сміттєві ворота – гра «Закресли зайве», Сіонські ворота – розгадка філворда «Міста Ізраїлю», Яффські ворота – заспівати єврейський алфавіт, Нові ворота – творча робота «Голуби – символи миру», Шхемські ворота – гра «Вгадай єврейське свято за їжею», Квіткові ворота – назвати всі попередні ворота. В кінці дня учні оформили карту Ізраїлю, прикрасили стенд своїми роботами та голубами з добрими побажаннями.

Четвертий день – кулінарна подорож - «Кухні народів світу» (вчитель Беренсон С.А.). Спочатку діти здійснили віртуальну подорож «Національні страви країн світу», під час якої називали кулінарні візитівки-блюда запропонованих країн, далі була кулінарна гра «Що? Де? Коли?» та кулінарна вікторина, музикальна гра «Смачні пісні», під час якої треба було назвати пісні, в яких згадуються продукти, страви. У грі із задоволенням взяли участь і дорослі. А потім було найцікавіше – приготування страв. Всі діти були поділені на 4 команди, які обрали жеребкування конверт, у якому були назва країни, страву якої вони мали приготувати, інструкція щодо етапів приготування. Діти із захоплення готували, презентували і, головне, ласували приготовані страви.

П’ятий день – Ігрова країна - «Ігри народів світу» (вчитель Білоярець О.А.). Цього дня в гості до учнів завітали представники різних країн світу: Фінляндії, Єгипту, Китаю, Італії, Ізраїлю, Іспанії. На кожній станції учні грали у національні ігри цих країн. У Фінляндії – «Сніжки», у Єгипті – складали піраміди, в Італії – зав’язаними очима намагалися приставити носа Піноккіо, в Іспанії – намотати мотузок найшвидше, в Ізраїлі – пострибати на спеціальній скакалці, в Китаї – перенести якомога більше повітряних кульок.

Веселий галас, гарний настрій, нові знання, розкриття талантів – ось найкращий підсумок цього тижня!

 

За інформацією управління освіти

1
2
3
4
6
10
11
dscn7089
dscn7114
dscn7135
 
 

 

 
Перейти до спискуВерсiя для друку

 

Я Ð?Ð?Ю Ð?РÐ?Ð?Ð?!