КМДА Київська міська державна адміністрація


13 лютого 2018

Інформація про підсумки розгляду звернень громадян в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за 2017 рік

Протягом 2017 року в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації робота із зверненнями громадян проводилась у відповідності до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», «Про місцеві державні адміністрації», «Про захист персональних даних», Регламенту Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації та Плану заходів організації роботи із зверненнями громадян по виконанню Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, затвердженого головою Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації на 2017 рік.

Відділом роботи із зверненнями громадян Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за 2017 рік було опрацьовано 4483 звернення громадян, з них:

письмових звернень – 2933 (65,4 %), усних – 1550 (34,6%), з яких 990 колективних звернень, що у порівнянні з 2016 роком збільшилось на 175.

З виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло – 1596 звернень (з них 359 доручень Київського міського голови), від народних депутатів України – 14 звернень, від органів прокуратури – 9 звернень, з Верховної Ради України – 2 звернення, з Адміністрації Президента України – 1 звернення, від інших органів державної влади, у тому числі депутатів Київської міської ради – 706 звернень та безпосередньо від громадян – 2155 звернень.

Так, з урахуванням колективних звернень, до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації протягом 2017 року звернулось 34856 громадян, які в своїх листах порушили 6084 питань різної тематичної спрямованості.

Як свідчить аналіз, найгостріші проблеми, що турбували мешканців району це питання житлово-комунального господарства, що складає 63,2 % від загальної кількості порушених питань, у порівнянні з 2016 роком цей показник збільшився на 11,8 %.

Не менш важливими для громадян є питання сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту, вони склали – 5,1 %, а також житлові питання – 4,4 %.

Разом з тим, громадянами піднімались і наступні питання:

- забезпечення законності та правопорядку – 3,9 %;

- освіти – 2,7 %;

- діяльності органів місцевого самоврядування – 1,5 %;

- охорони здоров’я – 1,1 %;

- транспорту та зв’язку – 1,1 %;

- екології та природних ресурсів – 0,9 %;

- аграрної політики і земельних відносин – 0,8 % від загальної кількості порушених питань.

Слід зазначити, що оскільки у 2017 році за дорученням Київського міського голови до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації не надходили на розгляд звернення від громадян, пов`язаних із участю у проведенні антитерористичної операції та їх сімей з питань надання матеріальної допомоги та встановлення пільг для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг – значно зменшилась кількість питань соціального захисту на 7,8 % ( в 2017 році їх надійшло 4,1 %).

Водночас, за 2017 рік до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від пільгових категорій населення надійшло 385 звернення, що становить (8,6 %).

Для пільгових категорій населення першочерговими питаннями є:

- питання житлово-комунального господарства (175 звернень);

- житлові питання (83 звернення);

- питання соціального захисту (49 звернень);

- питання охорони здоров’я (29 звернень);

- питання землекористування (7 звернень);

- питання зв’язку (4 звернення)

та інші питання (38 звернень).

Що стосується основних питань житлово-комунального господарства, які порушували громадяни у зверненнях в 2017 у порівнянні з 2016 роком, значно збільшилась кількість наступних питань:

- проведення капітального та поточного ремонту будинків, дахів на 7,0 %;

- питань щодо незадовільного водопостачання на 4,1 %;

- надання послуг з опалення та незадовільне  теплопостачання на 3,3 %;

- питань щодо незадовільної роботи ліфтів на 1,7 %;

- з оплати житлово-комунальних послуг на 1,3 %;

- благоустрою території, облаштування дитячих майданчиків на 0,9 %;

- незадовільний санітарний стан будинку, прилеглої до будинку території на 0,7 %;

- електропостачання, освітлення на 0,3 %;

- встановлення лічильників на 0,06 %.

Співвідношення основних питань житлово-комунального господарства, які порушували громадяни у зверненнях в 2017 у порівнянні з 2016 роком:

 

Перелік питань

Кількість звернень

за 2017 рік

Кількість звернень

за 2016 рік

- ремонт будинків, дахів

652 (16,9 %)

337 (11,3 %)

- незадовільне водопостачання

398 (10,3 %)

214 (7,2 %)

- опалення, незадовільне теплопостачання

346 (9,0 %)

197 (6,6 %)

- оплата квартир та комунальних послуг

317 (8,2 %)

258 ( 8,7 %)

- благоустрій території, облаштування дитячих майданчиків

308 (8,0 %)

268 (9,0 %)

- робота ЖЕД, ЖБК тощо

263 (6,8 %)

303 (10,2 %)

- робота ліфтів

163 (4,2 %)

87 (2,9 %)

- ремонт сантехнічного обладнання та  комунікацій

99 (2,6 %)

122 (4,1 %)

- електропостачання, освітлення

87 (2,3 %)

72 (2,4 %)

- незадовільний санітарний стан будинку, прилеглої до будинку території

74 (1,9 %)

41 (1,4 %)

- встановлення лічильників

68 (1,8 %)

65 (2,2 %)

 

 

 

Зазначаємо, що станом на 01.01.2018 року всі звернення, які надійшли на розгляд до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації виконані без порушення термінів розгляду та за результатами розгляду позитивно вирішено – 15,1% звернень, надано роз’яснення – 76,1 % звернень.

Водночас, протягом 2017 року відділом були організовані особисті та виїзні прийоми керівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, на яких прийнято 290 мешканців Оболонського району міста Києва.

Так, головою Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено 43 прийоми громадян, на яких прийнято 226 мешканців Оболонського району міста Києва, а саме:

- 24 особистих прийомів громадян, на яких прийнято 171 мешканець;

- 19 виїзних прийомів громадян, на яких звернулося 55 мешканців.

Крім того, відбулося 7 прямих («гарячих») телефонних ліній, під час яких звернулося 31 мешканець.

Основна тематика питань, які порушували громадяни на особистих прийомах стосувалось вирішення наступних питань:

 

Перелік питань

Кількість звернень

- житлово-комунального господарства

116

- житлові питання

44

- соціального захисту

14

- освіти

10

- благоустрою

9

- оренди приміщень

5

- забезпечення законності та правопорядку

7

- підприємницької діяльності

4

- діяльності ОСББ

4

- торгівлі

4

- охорони здоров’я

6

- реєстрації місця проживання

1

- транспорту

1

- землекористування

1

 

На особистих прийомах голови Оболонської райдержадміністрації за заявами громадян вирішено позитивно наступні питання:

- поновлено на квартирному обліку в позачерговому списку за категорією «Сім’ї загиблих (померлих) ветеранів війни» інваліда Великої Вітчизняної війни;

- проведено ремонтні роботи теплопостачання по стояку житлового будинку № 6/1 по вулиці Богатирська;

- видано ордер серії «Б» на окрему трикімнатну квартиру за категорією «Колишні працівники міліції»;

- виконано капітальний ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж в підвальному приміщенні житлового будинку № 5 по вулиці Прирічній;

- виконано роботи по ремонту ігрових елементів та фарбуванню лав дитячих майданчиків у дворі житлового будинку № 18 по вулиці Маршала Тимошенка;

- виконані ремонтні роботи на аварійній ділянці трубопроводу гарячого водопостачання в підвальному приміщенні житлового будинку № 16–Е по проспекту Оболонському;

- тимчасово поліпшено житлові умови (за категорією «хворі групи Б») шляхом надання вільної суміжної кімнати в комунальній квартирі;

- надано однокімнатну квартиру в спеціалізованому будинку для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів;

- тимчасово поліпшено житлові умови до підходу черги в позачерговому списку за категорією «Потерпілі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС категорії 2» шляхом надання вільної суміжної кімнати в комунальній квартирі;

- зараховано дитину до дитячого садочка;

- виконано латочний ремонт покрівлі, ремонт балконного козирка однієї квартири та покрівлі над машинним ліфтовим приміщенням одного під’їзду житлового будинку.

Разом з тим, за 2017 рік поліпшені житлові умови 5 сім’ям пільгових категорій.

За звітній період було проведено 12 засідань постійнодіючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких було розглянуто 12 звернень громадян, складені відповідні протоколи та доручення, за результатом яких відповідальними виконавцями були позитивно вирішені питання громадян або надані відповіді по суті.

Водночас, протягом звітного періоду працівниками Відділу щоденно проводилась робота з контролю щодо вчасного розгляду звернень громадян відповідальними виконавцями та надання ними відповіді по суті. В тому числі надавались щотижнево нагадування про кінцеві терміни виконання звернень громадян.

Разом з тим, працівники відділу постійно співпрацювали та взаємодіяли з структурними підрозділами Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації та підпорядкованих Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації комунальними підприємствами, надавали практичну та методичну допомогу, а також сприяли вирішенню питань по суті.

Крім того, з метою забезпечення широкої інформованості населення на офіційній субвеб-сторінці Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації єдиного веб-порталу територіальної громади міста Києва була розміщена інформація щодо організації та стану роботи із зверненнями громадян, зокрема графік проведення особистих та виїзних прийомів громадян, проведення прямих «гарячих» телефонних ліній головою Оболонського району та його заступниками, а також звіти про роботу із зверненнями громадян в Оболонському районі міста Києва.

 

За інформацією відділу роботи із зверненнями громадян



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.