Головна  →  Новини  →  14 липня 2014

Інформація про підсумки роботи з розгляду звернень громадян в Оболонській РДА за І півріччя 2014 року

В Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації робота із зверненнями громадян проводилась у відповідності до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи  щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Регламенту Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації та Плану заходів організації роботи із зверненнями громадян по виконанню Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, затвердженого головою Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації на 2014 рік.

В I півріччі 2014 року до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло  на розгляд  1225 звернень громадян, що на 236 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року , з них письмових звернень - 750, усних - 475 (особистий прийом громадян).

Кількість звернень, що   надійшло поштою

       ( за І півріччя)         

Кількість звернень на особистому прийомі

       (за І півріччя)

  Загальна     кількість               

            звернень

        (за І півріччя)   

   2014 рік    :   2013 рік

 2014 рік  : 2013 рік

 2014 рік     :     2013 рік

     750         :     1147

   475        :   314

   1225         :       1461

Із загальної кількості звернень 750  (61,2%) надійшло поштою та 475 (38,8 %) отримано на особистому прийомі.

За звітний період надійшло на виконання з Київської міської державної адміністрації – 200 (16,3%) звернень, з них 34 доручень голови Київської міської державної адміністрації, від Народних депутатів України -15 звернень, депутатів Київради - 3 звернення, від органів прокуратури – 40 (3,3%) звернень, від інших органів і організацій- 17 звернень, безпосередньо від громадян – 953 (77,8 %) звернень.

За звітний період до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 114 колективних звернень громадян, частка яких становить 9,3 % усіх звернень ( в І півріччі 2013 року - 192 (13,1%) звернень). У порівнянні з  відповідним періодом 2013 року  загальна кількість колективних звернень зменшилась на 78.

З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулось 4000 громадян, які в своїх листах порушили  1490 питань різної тематичної спрямованості.

Громадяни  звертались передусім із заявами щодо вирішення конкретних життєвих питань (97,8 %), та скаргами  (2,6 %).

Як свідчить аналіз, основна тематика питань, які мешканці району  порушували у своїх зверненнях не мала суттєвих змін порівняно з відповідним періодом (І півріччям) 2013 року. Найгостріші  проблеми, що турбують  мешканців району - це питання житлово-комунального господарства-628 (42,0%) від загальної кількості порушених питань. В порівнянні  з 1 півріччям 2013 року  цей показник зменшився на 192 звернення. Питання житлової політики серед інших займають другу позицію, їх надійшло 189 (12,7 %). Не менш важливими  для мешканців району є питання соціального захисту , їх надійшло – 95 (6,4%), питання оренди приміщень - 6,0%, питання торгівлі - 6,0%, питання забезпечення законності та правопорядку – 2,0%, транспорту та зв’язку - 2,0 %, питання охорони здоров’я та освіти відповідно - 1,4% та 1,9%, питання будівництва – 1,3 %.

Співвідношення основних питань житлово-комунального господарства, які порушували громадяни у зверненнях в І півріччі 2014 року :

          - благоустрій території, облаштування дитячих майданчиків  -  114  (18,2 %)

          - оплата квартир та комунальних послуг                             -   71  (11,3 %)

          - питання водопостачання, встановлення лічильників води   -   52   (8,3 %)

          - робота ЖЕК,  ЖБК                                                           -   53   (8,4 %)

          - ремонт будинків, дахів                                                      -   50   (8,0 %)

          - опалення, теплопостачання                                              -   30  ( 4,8 %)

          - незадовільний санітарний стан прибудинкової території     -  21  (3,3 %)

          - ремонт сантехнічного обладнання та  комунікацій             -  16   (2,5 %)

           - перебудова квартир, балконів                                          -  14  (2,2 %)

          - електропостачання, освітлення                                         -   12  (2,0 %)

          - ремонт квартир                                                                -  10  (1,6 %)

          - ремонт ліфтів                                                                   -  11  (1,8 %)

Станом на 01.07.2014 року всі звернення, які надійшли на розгляд до Оболонської  районної в місті Києві державної адміністрації виконані без порушення термінів розгляду.

За дорученням Київської міської державної адміністрації вирішено позитивно наступні питання:

- проведено ремонт каналізаційної мережі в підвальному приміщенні будинку Лайоша Гавро, 22;

- відновлено теплопостачання в будинках за адресами: вул. Лайоша Гавро,5-а, вул. Вишгородська,54-б;

- проведено ремонт мережі водопостачання в будинку вул. Автозаводська,89-а;

- проведено заміну радіаторів опалення в першому під’їзді будинку вул. Навашина,4;

- виконано поточний ремонт сходової клітини в першому під»їзді будинку по вул. Автозаводській,87-а після залиття з горища.

- на виконання доручення голови Київської міської державної адміністрації від 01.10.2013 № ОП/Ц-9854 видано ордер дитині-сироті Цмеху Денису Миколайовичу на 1-кімн.квартиру поточного звільнення;

- на виконання доручення голови Київської міської державної адміністрації від 05.11.2013 № 001-ОП/П-11040 видано ордер сім»ї матері-героїні Польовик Галині Йосипівні на 3-кімн.квартиру;

- на виконання доручення з особистого прийому Київського міського голови від 17.06.2014 № 001-ОП/Ш-2308/1 виконано асфальтування міжквартального проїзду біля будинків по пр. Г.Сталінграда,20, 20-А. 20-Б.

Особисті та виїзні прийоми громадян  керівництвом  Оболонської  районної  в місті Києві державної адміністрації проводилися згідно ст. 22 Закону України „Про звернення громадян” та графіку затвердженого головою райдержадміністрації. На особистих і виїзних прийомах у І півріччі 2014року керівництвом  районної  державної адміністрації прийнято 393 мешканців району, що становить 32,1 % від загальної кількості звернень.

Головою районної державної адміністрації за І півріччя 2014 року  проведено 30 прийомів громадян, на яких прийнято 253 мешканця району, з них 22 особистих прийомів громадян, на яких прийнято 181 мешканець, 8 виїзних прийомів громадян, на яких звернулося 72 мешканця району   та  дві  прямі („гарячі”) телефонні лінії, під час яких звернулося 19 громадян з наступних питань:

         - з питань житлово-комунального господарства - 120

         -  житлових питань - 70

         - питання оренди приміщень - 30

         - питання соціального захисту - 12              

         - питання охорони здоров'я - 11

         - питання транспорту -  10

 

На особистому прийомі голови райдержадміністрації за заявами громадян вирішено позитивно наступні питання:

- надана фінансова допомога гр. Левченко Н.І. на лікування сина Левченко А.В.;

- поліпшені житлові умови багатодітним сім’ям: Гресь Ларисі Віталіївні виданий ордер на  соціальне житло та Абдалі Світлані Миколаївні виданий ордер на 3-кімн. квартиру;

- інваліду ІІ групи  Калініченко С.С. надано безоплатне місце для збереження автомобіля на тимчасовій автостоянці  поблизу будинку;

- сім`ї інвалідів 2 групи з дитинства (Шарипову Юрію Вікторович) надано  путівки в санаторій «Салют» м. Одеса для оздоровлення сина –інваліда 1 групи з дитинства Шарипова  Віктора Юрійовича;

- проведено благоустрій дитячого майданчика за адресою: пр.Г.Сталінграда,56-а та асфальтування прибудинкової території  Озерна,18;

- інваліду ІІ групи Мовчун Г.Г. (вул. Дніпроводська,1) проведено безкоштовно заміну лічильників холодного та гарячого водопостачання.

В І півріччі 2014 року  до Оболонської райдержадміністрації від пільгових категорій  населення надійшло 99 звернень, що становить 8,1 % від загальної кількості, з них від інвалідів та  ветеранів війни  надійшло 15  звернень. У зверненнях громадян  пільгових категорій на першому місці перебувають житлові питання- 39 звернень, на другому – питання житлово-комунального господарства-30 звернень, питання охорони здоров»я-7 звернень, питання соціального захисту-12, питання землекористування-2 звернення,  питання транспорту -4.

Головою райдержадміністрації забезпечувався  першочерговий особистий прийом  інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”. Усі звернення вищезазначених категорій громадян розглядаються особисто  головою райдержадміністрації, надаються відповідні доручення щодо розгляду цих звернень, виконання яких контролюється до розв’язання питання в межах чинного законодавства.

В Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, посиленню персональної відповідальності керівників  усіх рівнів за вирішення питань, що порушують мешканці району у зверненнях. 

 

Відділ з питань звернень громадян

Перейти до спискуВерсiя для друку

 

Я Ð?Ð?Ю Ð?РÐ?Ð?Ð?!