Головна  →  Оголошення  →  30 грудня 2014

Керівникам промислових підприємств та організацій!

Щодо пільгової організації українського стенду 
на виставці cубконтрактингу у промисловості
ZulieferMesse / INTEC2015, ФРН

ЗАПРОШЕННЯ

 З метою сприяння розвиткові промислового комплексу України, реалізації його наукового-технічного потенціалу, завантаження існуючих виробничих потужностей додатковими замовленнями, Київська торгово-промислова палата організовує на пільгових умовах український колективний стенд промислових підприємств та науково-технічних установ на широко відомій у ФРН та країнах Європи спільній виставці субконтрактига у промисловості, приладо- та машинобудуванні “ZulieferMesse/INTEC 2015”, яка відбудеться на Лейпцигському ярмарку 24 – 27 лютого 2015 року, www.zuliefermesse.de ,  www.messe-intec.de . Особливістю цієї виставки є участь у ній понад 600 європейських промислових компаній, які шукають субпідрядників за такими напрямками, як виробництво вузлів та компонентів для складання та монтажу, комплектуючих, деталей приладів, машин та механізмів, деталей з полімерів, гуми та композитів, автоматизації, електротехніки, електроніки та багато інших (повний перелік можна отримати у КТПП).

Участь у виставці відкриває прямі можливості отримати замовлення для завантаження своїх потужностей та інвестиції. Разом з цим для учасників українського стенду буде організовано індивідуальні переговори з потенційними замовниками в рамках B2B бізнес-форуму за попередньою реєстрацією, що значно підвищіть ефективність участі.

Київською ТПП, враховуючи тісні партнерські зв’язки з ТПП Лейпцига, узгоджено надання німецькою стороною преференційних умов участі та значних знижок на вартість виставкової площі та обладнання колективного стенду(більш половини загальної вартості).  Київська ТПП бере на себе забезпечення організаційних питань, централізованого виїзду делегації та перебування у ФРН.         

Охочі можуть взяти участь у складі колективного стенду

Загальна пільгова вартість участі складає еквівалент 2153,00 Євро без ПДВ і включає обладнання та дизайн стенду, організаційні та рекламні внески, інформацію в каталог, буклети та плакати, бізнес-форум, авіапереліт, трансфер Берлін-Лейпциг-Берлін, готель 4*, перекладачі, культурна програма, візова підтримка тощо. Вартість участі може змінюватись у залежності від змін вартості авіаквитків. 

Просимо якнайшвидше надавати заявки на участь з урахуванням необхідності завчаного вирішення усіх організаційних питань.

Заявки надавати до управління промисловості та інноваційної політики Департаменту промисловості та розвитку підприємництва та е-mail: [email protected]

Додаткова інформація - міжнародний відділ Палати, т./ф.: (044)482-04-34, е-mail: [email protected]

kiev-chamber.org.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку