Головна  →  Новини  →  30 січня 2015

В Оболонській райдержадміністрації підвели підсумки роботи зі зверненнями громадян до контактного центру за 2014 рік

      

28.01.2014 року в приміщенні Оболонської РДА відбулась робоча нарада під головуванням першого заступника голови Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації  Олега Бойченка за участю директора КБУ «Контактний центр міста Києва» Лариси Жукової, комунальних підприємств  району та структурних підрозділів райдержадміністрації на якій було підведено підсумки по роботі зі зверненнями громадян до контактного центру за 2014 рік.

     Так, протягом 2014 року до Контактного центру міста Києва від мешканців Оболонського району надійшло 41 509 звернень.

Надходження по питанням за період з : 01-01-2014 00:00 по : 01-01-2015 00:00

Питання

Питань

Житлове господарство:

33520

Транспорт, дорожнє господарство:

1313

ГЛ "Функціонування МАФ":

1051

Пропозиції, зауваження, побажання, претензії по роботі:

858

Інші

642

Охорона здоров'я та ветеринарна медицина:

564

Торгівля та побут:

518

Соціальне забезпечення:

482

Комунальне господарство:

392

Подяки працівникам райдержадміністрації та працівникам житлово-комунального господарства

325

Пенсійне забезпечення, ціноутворення, бюджет:

315

Правоохоронні органи та органи юстиції:

289

Зв'язок та інформатизація:

256

Освіта і наука:

161

Виникнення надзвичайних ситуацій, екологічна безпека:

134

Архітектура, капітальне будівництво та реконструкція

114

Питання, що пов'язанні із політичною ситуацією у АРК та Східних регіонах України

108

Тварини:

106

Зовнішня реклама:

79

Житлове забезпечення:

77

Праця та зайнятість:

60

Облаштування, експлуатація пляжів та зон відпочинку біля води:

48

Питання учасників АТО та їх сімей з різноманітних питань:

20

Земельні ресурси:

19

Питання в справах дітей і молоді:

19

Культура й мистецтво:

15

Взаємодія із ЗМІ та зв'язки з громадськістю:

13

Фізична культура й спорт:

6

Запит на інформацію

5

 

    Одним з основних показників якості реагування та опрацювання звернень громадян є індекс задоволеності заявників, який включає показник вчасності виконання та показник правдивості надання інформації виконавцем щодо виконання звернення.

 За період з 01.01.2014 по 31.12.2014 індекс задоволеності заявників по Оболонському району склав 95,3%, фактичне виконання звернень за минулий рік становить 99,0 %.

   Крім того, під час аналізу роботи комунальних підприємств Оболонського району було відзначено перелік організацій, які продемонстрували максимальний показник виконання звернень (100 %) за період з 01.01.2015 по 27.01.2015. Відповідно лідерами по кількості та якості виконання звернень є наступні комунальні підприємства Оболонської РДА: «ЖЕК-505» –72 звернення, «ЖЕК-508» – 61 звернення, «ЖЕК-503» –59 звернень.

   Структурним підрозділам, які мають недостатній рівень опрацювання звернень громадян надано доручення першого заступника голови О.Бойченка  посилити контроль за станом виконання звернень та вжити невідкладних заходів щодо вирішення проблем мешканців району.

   З урахуванням проведеного аналізу та відповідно до підсумків роботи за минулий рік було визначено основні пріоритетні завдання, направлені на покращення ефективності роботи зі зверненнями громадян.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку